خانه وبلاگ آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات آموزش کار با مولتی متر کلمپی pdf-آموزش کار با مولتی متر مستک-کار با مولتی متر-آموزش فارسی کار با مولتی متر دیجیتال -آموزش کار با کلمپ متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آموزش کار با مولتی متر کلمپی pdf-آموزش کار با مولتی متر مستک-کار با مولتی متر-آموزش فارسی کار با مولتی متر دیجیتال -آموزش کار با کلمپ متر  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش کار با مولتی متر کلمپی pdf-آموزش کار با مولتی متر مستک-کار با مولتی متر-آموزش فارسی کار با مولتی متر دیجیتال -آموزش کار با کلمپ متر   با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی آموزش کار با مولتی متر کلمپی pdf-آموزش کار با مولتی متر مستک-کار با مولتی متر-آموزش فارسی کار با مولتی متر دیجیتال -آموزش کار با کلمپ متر   توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم. 

 

مولتی‌متر یا آمپرمتر وسیله‌ای جهت اندازه‌گیری جریان الکتریکی است. آمپرمترها در دو نوع دیجیتال و آنالوگ در دسترس هستند. نوع آنالوگ با داشتن عقربه‌ای بر روی نمایشگر میزان آمپر را نمایش می‌دهد و نوع دیجیتالی هم به صورت عدد و رقم‌هایی که بسیار دقیق هستند، میزان جریان الکتریکی را نمایش ‌می‌دهد.
در اولین قدم برای کار با یک مولتی‌متر انبری آشنایی با کمیت‌هایی که این دستگاه اندازه‌گیری می‌کند الزامی است. برای این کار باید یک رشته سیم حامل جریان یک طرفه مانند فاز را داخل حلقه مولتی‌متر قرار دهید. حلقه‌ای که اینجا به آن اشاره شده، همان سیم پیچ ثانویه است و سیم پیچ اولیه هم سیم برق داخل آن محسوب می‌شود.
در ادامه براساس قوانین الکترومغناطیسی که نسبت n به 1 است، سیم برق داخل حلقه در سیم پیچ ثانویه القا می‌کند و مولتی‌متر هم با توجه به قوانین الکترومغناطیسی جریان الکتریکی از سیم را نمایش می‌دهد. اگر کابل فاز و نول را باهم در مولتی‌متر قرار دهید، به دلیل اینکه جهت جریان در دو سیم خلاف یکدیگر است، یکدیگر را خنثی می‌کنند و مولتی‌متر عدد صفر را نمایش خواهد داد.
نحوه کار آمپرمتر کلمپی dc
نحوه کار این نوع مولتی‌مترها بر اساس مقایسه است. سنسورهای اثرهال، امواج مغناطیسی که بر اثر عبور جریان ایجاد شده اند را دریافت می‌کنند. بعد از این کار مبدل‌های ADC ولتاژ خروجی سنسورهای اثرهال را تبدیل به رقم می‌کنند تا در صفحه نمایش آمپرمتر، مقدار آمپر درج شود.
آمپرمترهای انبری قادر هستند جریان را تا مقادیر بسیار بالا اندازه گیری کنند. این کار با کمک سنسورهای اثرهال و القای جریان مغناطیسی در سیم پیچ ثانویه بدون اتصال به مدار انجام می‌شود. این آمپرمتر به دلیل نیاز نداشتن به قطع مدار برای اندازه گیری، دارای ایمنی بالایی است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در اندازه گیری‌های dc به دلیل اثر گذاشتن جهت میدان مغناطیسی زمین، می‌بایست دستگاه را هر بار تنظیم کنید.
یک آمپرمتر دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟
آمپرمترهای کلمپی دیجیتال جزو جدید‌ترین دستگاه های سنجش آمپر محسوب می‌شوند و با توجه به کلمپی بودن‌شان خطرات موجود در اندازه‌گیری جریان الکتریکی مدار بسیار کاهش یافته است. هنگام انتخاب یک آمپرمتر مناسب باید به چند ویژگی توجه کرد، به همین خاطر در این بخش به این ویژگی‌ها پرداخته ایم:
توانایی اندازه گیری انواع جریان dc
توانایی اندازه گیری انواع جریان ac
دارا بودن قابلیت True RMS
قابلیت اندازه‌گیری کسینوس فی
قابلیت اندازه‌گیری هارمونیک‌ها
فانکشن LPF


آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات آموزش کار با مولتی متر کلمپی pdf-آموزش کار با مولتی متر مستک-کار با مولتی متر-آموزش فارسی کار با مولتی متر دیجیتال -آموزش کار با کلمپ متر   پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آموزش کار با مولتی متر انبری-آموزش کار با مولتی متر کلمپی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟